Na stronach internetowych Uczelni Łazarskiego stosowane są pliki "cookies" zgodnie z Polityką prywatności.

Skip to main content

Powrót poziom wyżejPrawo mediów

Typ studiów Studia jednolite magisterskie
Kierunek Prawo
Specjalizacja Prawo mediów
Język podstawowy polski
Czas trwania studiów 5 lat
Tryb studiów stacjonarne
niestacjonarne

Opis modułu specjalnościowego

Moduł  Prawo mediów przygotuje Cię do pracy na dynamicznie rozwijającym się rynku mediów tradycyjnych i elektronicznych. Program obejmuje zagadnienia związane z prawem prasowym i prawem reklamy. Szeroko omawiana jest kwestia dostępu do informacji publicznej i ochrona informacji – szczególnie ważna w dobie mediów elektronicznych, globalnego zasięgu porozumiewania się i przekazywania danych. Rozwiniesz także praktyczne umiejętności zachowania się na sali sądowej.

Opiekun - prof. dr hab. Kazimierz Strzyczkowski

Zagadnienia specjalnościowe

  • Prawo prasowe
  • Informacja publiczna i ochrona informacji
  • Radiofonia i telewizja
  • Prawo reklamy

Kariera

Po studiach na tej specjalizacji znajdziesz pracę w:

  • mediach tradycyjnych i elektronicznych,
  • agencjach reklamowych,
  • podmiotach zajmujących się telesprzedażą,
  • podmiotach  związanych ze sponsoringiem.