Student Help Desk

Czym się zajmujemy?

Student Help Desk (SHD) to miejsce stworzone aby pomóc naszym nowym studentom w szybki i prosty sposób zaaklimatyzować się na Uczelni Łazarskiego i rozpocząć życie studenckie w Warszawie. To miejsce, do którego każdy z Was może się zwrócić ze swoim problemem. Otrzymacie kompleksową informację oraz pomoc w kwestiach związanych z uzyskaniem różnego rodzaju uczelnianych zaświadczeń i druków, legalizacją pobytu, ubezpieczeniem czy poruszaniem się po Warszawie i Polsce.

Pomagamy przede wszystkim w sprawach związanych z:

  • wizami pobytowymi i kartami pobytu dla studentów cudzoziemskich,
  • ubezpieczeniem zdrowotnym w Polsce (dot. studentów cudzoziemskich),
  • założeniem konta bankowego,
  • otrzymaniem Warszawskiej Karty Miejskiej (WKM), która uprawnia do korzystania z komunikacji miejskiej w Warszawie,
  • poruszaniem się po Warszawie (ulotki i mapy Warszawy).

Umiemy rozwiązywać również niestandardowe problemy!

Jesteśmy do waszej dyspozycji i dokładamy wszelkich starań, by pomagać jak najlepiej. Jeśli macie jakikolwiek problem, zapraszamy:

Student Help Deskdr Łukasz Wieczorek l.wieczorek@lazarski.edu.pl tel. +48 22 54 35 507 pokój: 41

Poznaj zasady uczelnianego savoir-vivre, które pomogą Ci w odnalezieniu się na uczelni: